Menú

Aportació documentació Entitats Col·laboradores Programa d'activitats d'estiu 2021 - INICI ACTIVITAT -

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Tràmit d'aportació de documentació abans de l'inici de l'activitat de les entitats col·laboradores amb l'Ajuntament dins el Programa d'activitats d'estiu per a infants i adolescents 2021.

Període de tramitació

Durant l'inici de l'activitat

Termini de la sol·licitud

Durant l'inici de l'activitat

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Requeriments

Haver presentat la sol·licitud per a ser entitat col·laboradora en el termini establert i amb la documentació requerida a les Bases.

 

Qui el pot demanar?

- Les entitats col·laboradores del Programa d'activitats d'estiu per a infants i adolescents 2021 que figurin en el llibret que publica l'Ajuntament.
- El/la president/a de l'entitat organitzadora de les activitats.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Documentació necessària

1. Formulari aportació documentació (veure espai documentació d'aquest tràmit)

2. Un cop estigui contractat el personal, còpia dels contractes laborals i/o de voluntariat, així com la RNT  del monitoratge de suport.

 

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Infància
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració