Menú

Aportació documentació Entitats Col·laboradores - INICI ACTIVITAT -

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Tràmit per entitats col·laboradores que tenen signat conveni de col·laboració amb Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

Les entitats sense ànim de lucre col·laboradores han de presentar la documentació d'inici d'activitat (mitjançant carpeta ciutadana) abans del primer dia que es realitza l'activitat, tal com s'estableix les seva normativa corresponent. 

Període de tramitació

10/06/2019 a 10/09/2019

Termini de la sol·licitud

10/06/2019 a 10/09/2019

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital i signatura electrònica.

Requeriments

Tenir signat conveni de col·laboració amb l'Ajuntament seguint la normativa corresponent.

 

Qui el pot demanar?

- Les entitats sense ànim de lucre col·laboradores que hagin signat prèviament conveni de col·laboració amb l'Ajuntament.
- El/la president/a de l'entitat organitzadora de les activitats.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Documentació necessària

  1. Còpia segellada del Full de Notificació d'activitats d'educació en el lleure en les quals participen menors de 18 anys (Generalitat de Catalunya)
  2. Còpia Assegurança d'accidents personals
  3. Còpia Assegurança de Responsabilitat Civil de l'activitat
  4. Un cop estigui contractat el personal, còpia dels contractes laborals i de voluntariat, així com la RNT  tant dels monitors/es, dels coordinadors/es i directors/es.
  5. Pressupost per partides de l'activitat d'estiu (amb previsió d'entrades i sortides).
  6. Model de Declaració responsable sobre compliment de les Lleis de protecció jurídica del Menor

 

Més sobre el tràmit

Més informació ...

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Infància
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració