Menú

Representar legalment a una persona jurídica

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Notificar el nomenament d'un representant legal d'una persona jurídica per tramitar electrònicament amb l'Ajuntament.

Amb l'entrada en vigor de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.

Aquesta notificació del nomenament l'han de fer aquelles persones jurídiques que realitzaran els seus tràmits electrònics amb l'Ajuntament utilitzant el certificat digital de persona física del president/a, secretari/a o represental legal. En aquest cas, aquesta persona ha de notificar a l'Ajuntament que és el representant legal.

Aquelles persones jurídiques que disposin d'un certificat digital de representant de persona jurídica com el de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre no cal que notifiquin  el nomenament d'un representant.

Període de tramitació

Tot l'any

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital i signatura electrònica.

Qui el pot demanar?

- El president/a o secretari/a o representant legal de la persona jurídica.

Documentació necessària

- DNI/NIE del representant

- Estatuts vigents de la societat

- Document justificatiu que acrediti la representació

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Comerç, Participació, L'Ajuntament
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració