Menú

Alta/baixa al servei de notificacions electròniques

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Aquest tràmit permet per:

  • Les persones físiques gestionar l’alta o baixa al servei de notificació electrònica de l'Ajuntament. Aquest tipus de notificació substitueix a la que es realitza en format paper. Consulteu l’enllaç anterior per a més informació sobre el servei. Al donar-se d'alta, la persona dóna el seu consentiment perquè l'Ajuntament li notifiqui electrònicament els tràmits i comunicats que estigui en disposició de fer-ho.

 

  • Per les persones jurídiques (empreses, professionals,..), segons l’article 14.2 de la nova Llei 39/2015,  estan obligats a fer qualsevol tràmit amb aquesta Administració a través de mitjans electrònics i no es necessita sol·licitar el seu consentiment però mitjançant aquest tràmit ens podran comunicar o modificar les dades de correu electrònic per a rebre l’avís de posada a disposició de la notificació electrònica

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Requeriments

Disposar de certificat digital i/o correu electrònic i/o telèfon mòbil

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

L'Ajuntament
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració