Menú

Alta/baixa al servei de notificacions electròniques

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Aquest tràmit permet gestionar la nostra adhesió al servei de notificació electrònica de l'Ajuntament. La notificació electrònica substitueix la que es realitza en format paper. Consulteu què és i com funciona el servei de notificació electrònica municipal.

Les persones en general, que no siguin obligats legals, poden gestionar l’alta o baixa al servei mitjançant aquest tràmit. En donar-se d'alta, la persona dona el seu consentiment perquè l'Ajuntament li notifiqui electrònicament els tràmits i comunicats. Consulteu qui són obligats legals.

Els obligats legals han de fer qualsevol tràmit amb l'administració a través de mitjans electrònics i no es necessita sol·licitar el seu consentiment per ser notificats electrònicament. Però mitjançant aquest tràmit podran comunicar o modificar les dades de correu electrònic, que es fa servir per enviar l’avís de posada a disposició de la notificació electrònica.

 

 

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Requeriments

Disposar de certificat digital i/o correu electrònic i/o telèfon mòbil

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

L'Ajuntament
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració