Menú

Alta/baixa al servei de notificacions electròniques (només persones físiques)

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Aquest tràmit permet gestionar l’alta o baixa al servei de notificació electrònica de l'Ajuntament. Aquest tipus de notificació substitueix a la que es realitza en format paper. Consulteu l’enllaç anterior per a més informació sobre el servei.

Al donar-se d'alta, la persona accepta que l'Ajuntament li notifiqui electrònicament els tràmits i comunicats que estigui en disposició de fer-ho.

Aquest tràmit NO és per persones jurídiques (empreses, entitats, etc) ja que són obligades electròniques per llei i per tant ja reben les notificacions de manera electrònica.

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

 Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital i signatura electrònica.

Requeriments

Disposar de certificat digital i/o correu electrònic i/o telèfon mòbil

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

L'Ajuntament
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració