Menú

Sol·licitud de subvencions en els tributs municipals per atendre situacions especials

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú situa al centre de les seves polítiques el BENESTAR i la COHESIÓ SOCIAL dels vilanovins i vilanovines.

Com ho fem?

- Impulsant una FISCALITAT JUSTA, REDISTRIBUTIVA I SOSTENIBLE, imprescindible per combatre les desigualtats i donar resposta a les demandes de serveis públics de la ciutadania.

- Amb l'aplicació del sistema de TARIFACIÓ SOCIAL, basat en la igualtat d'oportunitats, que aplica ajudes en el pagament dels tributs i en l'accés als serveis i equipaments municipals.

Termini de la sol·licitud

A partir del 21 de juny de 2022 i fins l'1 d'agost de 2022.

Com es pot tramitar:  Fora de termini
En línia a STA

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Heu de demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat

Oficina de Recaptació
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (Ext. 2630)

Requeriments

Els establerts en cada cas, que trobareu detallats als documents relacionats

Observacions

Les subvencions que es poden sol.licitar són:

- Subvenció IBI Famílies nombroses o monoparentals que ocupin un habitatge en règim de lloguer

- Subvenció IBI per nivell de renda familiar per a propietaris i llogaters

- Subvenció IBI per cedir l'habitatge a la borsa de lloguer social local o comarcal

- Subvenció IBI explotacions agràries "agroecològiques2

- Subvenció de la Taxa d'Escombraries Domiciliàries per a llogaters per nivell de renda

- Subvenció per ús del Punt Net a la Taxa d'Escombraries Domiciliàries per a llogaters

- Subvenció de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica per a petites empreses amb pèrdues

- Subvenció de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica per a vehicles híbrids o elèctrics

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Documentació necessària

- Sol.licitud de l'ajut segons el model normalitzat

- Còpia del NIF/NIE/CIF del sol.licitant

- Sol.licitud de transferència de pagament de la subvenció, cas de resultar aprovada. No serà necessària si ja consta presentada amb anterioritat.

- Documentació que acrediti els ingressos de tots els membres de la unitat familiar que siguin majors de 16 anys (només en el cas que un dels requisits de l'atorgament de la subvenció sigui els ingressos), i que es troben detallats en els documents relacionats.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració