Menú

Sol·licitud d'alta a quan no es pot acreditar documentalment el domicili fix

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

  • Alta padró quan no es pot acreditar documentalment el domicili fix

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment

A les oficines indicades

Presenteu la sol·licidud a l'OAC abans truqueu al 938140000 extensió 2758 de 9,30 a 14 hores per saber la documentació que heu d'aportar

Una vegada rebuda la ressolució si s'escau, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça atencio@vilanova.cat

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900 Preu trucada del 010: 0,15€ per a l'establiment de trucada i 0,18€ per minut

Procediment

Presentar la sol·licitud amb el model general de sol·licitud i la sol·licitud de l’emissió de l’Informe de Coneixement de Situació per al tràmit d’Empadronament a la ciutat de Vilanova i la Geltru.

Una vegada rebuda la ressolució si s'escau, hauran de demanar cita concertada per empadronar-se  

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.

Temps mitjà de resolució

Aquesta pot ser positiva o negativa, i segons cada cas

Documentació necessària

Document acreditatiu de l'identitat: Espanyols DNI, Estrangers comunitaris NIE, estrangers no comunitaris Passaport, tots originals i en vigor.

També si es disposa d'alguna factura de subministrament, llum aigua, gas o telèfon fix

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Serveis a les persones
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració