El servei de Carpeta Ciutadana de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú és l'espai web des del qual la ciutadania pot realitzar consultes i gestions (consultar rebuts, dades fiscals, expedients, demanar volants d'empadronament i convivència...) amb aquest ens, per mitjà telemàtic.
Per accedir-hi cal disposar de determinats certificats digitals o d'un Codi d'Identificació Personal (CIP).
Per saber quins certificats digitals es poden fer servir i com aconseguir-los, es pot consultar aquesta ajuda.
El present tràmit explica com es pot aconseguir el CIP.
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia, al Servei de Tramitació Avançada |
Per Internet (en línia i amb sistema Vàlid). Per identificar-se cal certificat digital o idCAT Mòbil. Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia. L'acte de realitzar la sol·licitud implica l'acceptació de les condicions d'ús de la Carpeta Ciutadana. Cal especificar el correu electrònic i el telèfon de contacte. Si teniu problemes per tramitar, consulteu la guia per resoldre els problemes més freqüents al Servei de Tramitació Avançada.
|
Presencialment |
A les oficines indicades. Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l’adreça atencio@vilanova.cat Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8 Tel.: 010 / 938143900 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut |
Si es realitza presencialment, cal aportar el document d'identitat, original i en vigor.
Aquest tràmit es pot realitzar amb idCAT Mòbil (que es pot aconseguir per internet).
D’aquesta manera preservem la seguretat de les dades de les persones i facilitem que aquestes no s’hagin de desplaçar físicament per poder consultar-les.
Les persones físiques a partir de setze anys.