Menú

Servei d'atenció urgent en habitatge per la COVID-19

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Oficina Local d'Habitatge ha habilitat un nou servei per atendre persones en risc d'impagament o de pèrdua del seu habitatge per situacions de salut o econòmiques derivades del context de crisi pel coronavirus.

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Des del botó TRAMITAR EN LÍNIA que trobareu a continuació, podeu presentar l'imprès de sol·licitud per ser atesos pel servei. Per fer-ho heu de tenir certificat digital o idCAT Mòbil.  Si no el teniu, podeu obtenir-lo aquí.

Presencialment

Totes les tramitacions del servei d'Habitatge es faran preferentment de forma telemàtica. En cas que no us sigui possible fer-ho d'aquesta manera, cal que contacteu amb l'OLH i us donarem cita concertada.

Oficina Local d'Habitatge
Plaça de la Vila, 8 Edifici nou, 1r pis
Tel.: 938169031 / 938140000 (Ext. 2060)

Requeriments

S'hi poden adreçar llogaters/es, titulars d'hipoteca, propietaris/àries d'habitatges llogats que vulguin arribar a acords amb els arrendataris i altres persones que estiguin en risc de pèrdua de l'habitatge a causa d'aquesta situació causada pel COVID-19.

Procediment

Donada la situació de confinament general, aquest servei es presta preferentment per via telefònica i per correu electrònic des de l'Oficina Local d'Habitatge:

Per telèfon: 93.814.00.00 , marcant les extensions 2065 o 2066  de 9:30 a 14 h, de dilluns a divendres

Per correu electrònic: habitatge@vilanova.cat

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Més sobre el tràmit

Més informació ...

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Habitatge
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració