Menú

Sol·licitud de reducció de la Taxa d'Escombraries Industrials

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Ordenança Fiscal núm. 11 reguladora de la Taxa d'Escombraries Industrials preveu diferents tarifes en funció del compliment dels següents requisits:

  • Tarifa 1: sense reducció.
  • Tarifa 2: (reducció del 10%):  Acreditar un mínim de 10 viatges anuals a la deixalleria municipal l’any 2023 o bé formalitzar un acord per a la prevenció i la recollida selectiva amb l’Ajuntament.                                                               
  • Tarifa 3: (reducció del 20%): Acreditar un mínim 20 viatges anuals la deixalleria municipal l’any 2023 i formalitzar un acord per a la prevenció i la recollida selectiva amb l’Ajuntament.
  • Tarifa 4: (reducció del 30%): Acreditar mínim 30 viatges anuals al Punt Net i formalitzar acord per a la prevenció i la recollida selectiva amb l’Ajuntament
  • Tarifa 5: (reducció del 40%): Acreditar disposar de contractes amb gestors privats autoritzats per la gestió d’un mínim de la totalitat de dues de les fraccions de residus municipals generades; a excepció de la fracció resta i  formalitzar acord per a la prevenció i la recollida selectiva amb l’Ajuntament

5% de reducció addicional per acreditar estar inscrits a gremis i/o associacions de comerciants o d’altres organitzacions que representin el sector empresarial en l’àmbit del municipi de Vilanova i la Geltrú i formalitzant Acord prevenció amb Ajuntament

Període de tramitació

Fins el 31 de març de 2024

Com es pot tramitar:  Fora de termini
En línia a STA

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Observacions

Els comerços podran realitzar aquest tràmit de manera individual o a través d'un Gremi, en aquest últim cas l'Ajuntament es pot registrar  mitjançant un llistat en format excel per tal de que cada Gremi o Associació faciliti els noms dels seus agremiats amb la intenció que el tràmit sigui més àgil per ambdues parts (només en el cas de les tarfies 2, 3, 4 i 5).

El titular de l’activitat ha de permetre la inspecció de la gestió de residus que dugui a terme el servei d’inspecció municipal i aportar la documentació addicional que li sigui requerida

La sol·licitud d’aplicació de les tarifes 2 a 6, amb la justificació documental de compliment de les condicions necessàries que permetin gaudir de les reduccions indicades, s’hauran de registrar dintre del primer trimestre natural de l’exercici.

Documentació necessària

Documentació necessària:

  • Formulari de sol·licitud emplenat
  • Acord de prevenció i recollida selectiva dels residus (Tarifes 2, 3, 4 i 5)
  • Contractes amb gestors privats de la totalitat de dues fraccions  (Tarifa 5)

El titular de l’activitat ha de permetre la inspecció de la gestió de residus que dugui a terme per part del servei d’inspecció municipal i aportar la documentació addicional que li sigui requerida

 

 

Impostos i taxes relacionats

Més sobre el tràmit

Més informació ...

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Espai públic, Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració