L'Ordenança Fiscal núm. 11 reguladora de la Taxa d'Escombraries Industrials preveu diferents tarifes en funció del compliment dels següents requisits:
- Tarifa 1: sense reducció
- Tarifa 2 (reducció 10%): acreditar un mínim de 10 viatges anuals a la deixalleria municipal o bé que hagin formalitzat un acord per la prevenció i la recollida selectiva amb l'Ajuntament, i n'acreditin el compliment
- Tarifa 3 (reducció 20%): acreditar un mínim de 30 viatges anuals a la deixalleria municipal.
- Tarifa 4 (reducció 30%) acreditar un mínim de 30 viatges anuals a la deixalleria municipal i que a més a més hagin formalitzat un acord per la prevenció i la recollida selectiva amb l'Ajuntament, i n'acreditin el compliment.
- Tarifa 5 (reducció 50%): disposar d'un o més contractes amb gestors privats que gestionin un mínim del 40% del pes dels residus generats.
Període de tramitacióFins el 31 de maig de 2023
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia a STA | Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Els comerços podran realitzar aquest tràmit de manera individual o a través d'un Gremi, en aquest últim cas l'Ajuntament els facilitarà un llistat en format excel per tal de que cada Gremi o Associació faciliti els noms dels seus agremiats amb la intenció que el tràmit sigui més àgil per ambdues parts (només en el cas de les tarfies 2 i 4).
Per acollir-se a les tarifes 2, 4:
- Acord de prevencio i recollida selectiva dels residus, indicant un mínim de 5 bones pràctiques.
- Haver realitzat el mínim de viatges a la deixalleria requerits (no cal aportar comprovants)
Per acollir-se a la tarifa 5:
- Contractes amb gestors privats (oli, cartró, altres)