Menú

Modificació de les dades d’una entitat inscrita al Registre Municipal d'Entitats

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Modificar les dades d’una entitat al Registre Municipal d'Entitats de Vilanova i la Geltrú.

Les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats tenen l’obligació de notificar les modificacions produïdes en les dades registrades durant el mes següent al que aquestes es produeixen.

Les dades d'aquest fitxer són públiques. Es publicaran a www.vilanova.cat i al portal de les entitats www.entitatsvilanova.cat

Període de tramitació

Tot l'any

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada amb Valid. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Si teniu dificultats per aquesta tramitació, informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2040 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 h o enviant un correu electrònic a l'adreça participacio@vilanova.cat

Requeriments

Per aquest tràmit és necessari tenir un certificat digital. Pot ser el propi de l'entitat emès per la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre o bé el certificat personal de la persona representant legal de l'entitat emès pel Consorci d'Administració Oberta de Catalunya i que es pot sol·licitar al Consell Comarcal del Garraf (Pl. Beatriu de Claramunt, 5).

Qui el pot demanar?

1.- Les entitats inscrites al Registre Municipal d’Entitats de Vilanova i la Geltrú.

Temps mitjà de resolució

3 mesos

Documentació necessària

 

  1. Formulari, signat electrònicament, de modificació de les dades d’una entitat inscrita al Registre d’Entitats. Cal descarregar-lo al vostre ordinador abans d’omplir-lo i signar-lo electrònicament.
  2. Targeta d’identificació fiscal (NIF) en cas que s’hagi modificat.
  3. Estatuts de l'entitat, en cas que s’hagin modificat. Si el registre previ al qual estigui inscrita l'entitat és el Registre d'Entitats de la Generalitat podeu autoritzar a l'Ajuntament perquè en faci la consulta oportuna. En qualsevol altre cas, caldrà que adjunteu els estatuts.
  4. DNI del representat legal de l'entitat. Només si voleu fer la representació legal de l'entitat. Aquelles entitats que disposin d'un certificat digital de representant de persona jurídica com el de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre no cal que notifiquin el nomenament d'un representant.

En el cas que la vostra entitat tingui un logotip, podeu adjuntar la imatge al tràmit. Les dades de l'entitat són públiques. Es publicaran a www.vilanova.cat i a www.entitatsvilanova.cat

Normativa relacionada

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Participació, Entitats
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració