Menú

Baixa d’una Entitat inscrita al Registre Municipal d'Entitats

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitar la baixa d’una entitat inscrita al Registre Municipal d'Entitats de Vilanova i la Geltrú.

Les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats tenen l’obligació de notificar les modificacions produïdes en les dades registrades durant el mes següent al que aquestes es produeixen.

Període de tramitació

Tot l'any

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada amb Valid. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Si teniu dificultats per aquesta tramitació, informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2040 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 h o enviant un correu electrònic a l'adreça participacio@vilanova.cat

Requeriments

Per aquest tràmit és necessari tenir un certificat digital. Pot ser el propi de l'entitat emès per la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre o bé el certificat personal de la persona representant legal de l'entitat emès pel Consorci d'Administració Oberta de Catalunya i que es pot sol·licitar al Consell Comarcal del Garraf (Pl. Beatriu de Claramunt, 5).

Qui el pot demanar?

1.- Les entitats inscrites al Registre Municipal d’Entitats de Vilanova i la Geltrú i que hagin acordat la seva dissolució o bé declarin la seva inactivitat.

Temps mitjà de resolució

3 mesos

Documentació necessària

  1. Formulari, signat electrònicament, de sol·licitud de baixa d’una entitat del Registre Municipal d’Entitats. Cal descarregar-lo al vostre ordinador abans d’omplir-lo i signar-lo electrònicament.

Normativa relacionada

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Participació, Entitats
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració