L'exercici d'una activitat pot causar molèsties al veïnat o a les persones usuàries d'aquesta. Les molèsties més habituals són per soroll, olors, entre d'altres.
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia a STA | Veure l'apartat de procediment. Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Per presentar la denúncia caldrà presentar un document on s'exposi les molèsties i l'emplaçament de l'activitat. Cal detallar la tipologia de les molèsties, així com l'horari en què es produeixen, i els domicilis afectats i qualsevol altre informació que considereu.
Es pot adjuntar fotografies i documentació rellevant.
Segons l'article 62, apartat 5è., de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la presentació d'una denúncia no confereix per si sola la condició d'interessat en el procediment, en conseqüència, si es vol formar part com a part interessada en el corresponent procediment, caldrà que se sol.lici expressament la voluntat de formar part, per tal de poder rebre informació de les actuacions que se'n puguin derivar, així com els altres drets que es contemplen en l'article 53 de la mateixa Llei i acreditar el motiu pel qual us considereu part interessada.
- La persona interessada o afectada.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Si teniu dubtes podeu fer la consulta a activitats@vilanova.cat, o bé trucant al telèfon 93 814 00 00 (ext. 2160)
El tràmit s'ha de sol.licitar telemàticament.
Un cop rebuda la denúncia s'iniciarà, si s'escau, l'expedient disciplinari per tal de resoldre les molèsties comunicades.
Si teniu dubtes podeu fer la consulta a activitats@vilanova.cat, o bé trucant al telèfon 93 814 00 00 (ext. 2160)
La sol.licitud es deplega quan s'inicia el tràmit en línea