Menú

Peticions d'informació per escrit per part dels grups municipals

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

A través d’aquest tràmit els Grups Municipals de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú podran presentar al Registre General de la corporació  preguntes plantejades per escrit  que hauran de ser contestades, per escrit,  en el termini màxim de 30 dies hàbils.

Aquest tràmit es gestionarà des del departament d’Alcaldia.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

A l'apartat Procediment d'aquesta mateixa pàgina s'expliquen les condicions específiques d'aquest servei.

Procediment

Presentar la sol·licitud per Internet (en línia) a través del Servei de Tramitació Avançada (STA) 

Qui el pot demanar?

Els regidor/res de la Corporació ó bé l’assessor/a que representa el Grup Municipal.

Temps mitjà de resolució

D’acord amb l’article 12 punt 4 del ROM, les sol.licituds s’han de resoldre en el termini màxim de 30 dies hàbils

Documentació necessària

Sol.licitud de peticions d’informació per escrit per part dels grups municipal

Document amb la petició d’informació

Cal disposar del IdCAT mòbil o certificat digital per la tramitació en línia

Normativa relacionada

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Alcaldia i protocol
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració