Menú

Activitats. Llicència municipal per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Els espectacles públics i les activitats recreatives de caràcter extraordinari són els que:

  • Es duen a terme esporàdicament en establiments oberts al públic que tenen llicència o autorització per a una activitat diferent de la que es pretén fer, o
  • Es duen a terme en espais oberts al públic o altres locals que, tot i no tenir la condició d’establiments oberts al públic amb llicència o autorització, compleixen les condicions exigibles per a dur-hi a terme els espectacles o les activitats.

Preu: consultar ordenança fiscal número 9

Període de tramitació

tot l'any

Termini de la sol·licitud

Dos mesos abans de la data d'inici d'espectacle

Com es pot tramitar:
En línia

S'ha de generar i pagar una autoliquidació com a pas previ a la tramitació

No requereix identificació digital


S'han d'omplir les dades del formulari i afegir els documents requerits

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital


Veure l'apartat de procediment.

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Requeriments

Els requeriments previs a la presentació de la sol.licitud de la llicència:

-Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit.

 

Qui el pot demanar?

La persona titular de l'activitat (persona física o jurídica)

El tràmit s'ha de sol.licitar telemàticament.

Si teniu dubtes podeu fer la consulta a activitats@vilanova.cat, o bé trucant al telèfon 93 814 00 00 (ext. 2160)

Temps mitjà de resolució

1 mes a partir de la data de sol.licitud

Silenci administratiu

Negatiu

Procediment

1)El tràmit s'ha de sol.licitar telemàticament, ja que per llei esteu obligats a relacionar-vos, per mitjans electrònics, amb les administracions públiques, per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu. (podeu consultar el següent enllaç Obligats legals)

2)Com a pas previ a la presentació del tràmit cal que genereu  i pagueu l'autoliquidació.  Aquest pas el podeu fer en l'enllaç que trobareu en la pestanya "com es pot tramitar". En cas que no trobeu la taxa que es correspongui al vostre tràmit o tingueu dubtes  (aparcaments, modificacions substancials, activitats existents...) caldrà que la sol.liciteu al departament d'activitats (activitats@vilanova.cat).

3)Un cop abonada, cal accedir al registre telemàtic a través del botó "tramitar amb vàlid", i que és específic per a aquesta tramitació, adjuntant l'imprés de comunicació, el justificant del pagament i la resta de documentació requerida per aquest tràmit.

4)  Cada document annexat pot tenir una mida màxima de 12 Mb.  En el cas que sigui de mida superior, caldrà presentar-lo a través del servei STATransfer, i afegir el justificant de transferència al registre d’entrada telemàtic.

Si teniu dubtes podeu fer la consulta a activitats@vilanova.cat, o bé trucant al telèfon 93 814 00 00 (ext. 2160

Observacions

Cal disposar de l'informe favorable en materia de prevenció d'incendis

Documentació necessària

Veure l'apartat d'impressos relacionats

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Llicències, permisos i autoritzacions
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració