Menú

Aportació de documents reutilitzables

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Llista de tipus documentals classificats com a reutilitzables i que el ciutadà o empresa pot presentar mitjançant aquesta sol·licitud. La sol·licitud signada serà el consentiment de reutilització.

L'objectiu d'aquest tràmit és l'aportació per part de l'usuari de documents de caràcter reutilitzable, amb la finalitat de poder ser reutilitzats per tràmits posteriors, sense necessitat d'aportar-los de nou, quedant custodiats per l'Administració (RD 1495/2011 de la Llei 37/2007 de 16 de novembre sobre la reutilització de la informació del sector públic).

La presentació d'un document reutilitzable no implica l'obertura d'un expedient i la seva funció és la de quedar arxivat per la seva posterior utilització quan sigui necessari.

En aquesta pàgina trobaràs més informació referent a la reutilització de documents.

Com es pot tramitar:
En línia a STA

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració