Menú

Sol·licitud de visita a la Defensora de la Ciutadania

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

La Defensora de la Ciutadania és una institució que té per objectiu defensar els drets dels ciutadans/anes de Vilanova i la Geltrú en totes aquelles actuacions de l'Ajuntament i dels organismes que en depenen.

Període de tramitació

Tot l'any, excepte el mes d'agost

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia a STA

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a l'adreça defensor@vilanova.cat

 

Procediment

Sol·licitar hora convinguda al Centre Cívic La Geltrú.


Horari vigent tot l'any menys el mes d'agost, durant el qual caldrà enviar un correu electrònic a l'adreça de la defensora ( defensor@vilanova.cat ), o lliurar un escrit a l'Oficina de Participació o fer la petició per l'Administració Oberta.

Observacions

Els assumptes que tracta són els relacionats amb l'Administració municipal, els assumptes de tracte rebut en organismes municipals o competència municipal, problemes de la ciutadania que tingui i faci referència a temes de competència municipal. No tracta temes en que no estigui implicat l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, problemes entre particulars o veïns, confilictes entre propietaris i llogaters i assumptes que pertoquen a altres administracions.

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica que invoqui un interès legítim relatiu a l'objecte de la queixa, sense restricció de cap mena.

Temps mitjà de resolució

Segons agenda

Documentació necessària

- Tota la documentació presentada serà pèr escrit

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Participació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració