La Defensora de la Ciutadania és una institució que té per objectiu defensar els drets dels ciutadans/anes de Vilanova i la Geltrú en totes aquelles actuacions de l'Ajuntament i dels organismes que en depenen.
Període de tramitacióTot l'any, excepte el mes d'agost
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia a STA | Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Per correu electrònic | Enviar un correu electrònic a l'adreça defensor@vilanova.cat |
Qualsevol persona física o jurídica que invoqui un interès legítim relatiu a l'objecte de la queixa, sense restricció de cap mena.
Segons agenda
Sol·licitar hora convinguda al Centre Cívic La Geltrú. L'Oficina de la Defensora de la Ciutadania està oberta de dilluns a divendres de 9.30 a 13 h i de dilluns a dijous de 16.30 a 19,30 h.
Prèvia cita, la Defensora us podrà atendre en horari convingut.
Horari vigent tot l'any menys el mes d'agost, durant el qual caldrà enviar un correu electrònic a l'adreça de la defensora ( defensor@vilanova.cat ), o lliurar un escrit a l'Oficina de Participació o fer la petició per l'Administració Oberta.
Els assumptes que tracta són els relacionats amb l'Administració municipal, els assumptes de tracte rebut en organismes municipals o competència municipal, problemes de la ciutadania que tingui i faci referència a temes de competència municipal. No tracta temes en que no estigui implicat l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, problemes entre particulars o veïns, confilictes entre propietaris i llogaters i assumptes que pertoquen a altres administracions.
- Tota la documentació presentada serà pèr escrit