Menú

Sol·licitud de visita a la Defensora de la Ciutadania

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

La Defensora de la Ciutadania és una institució que té per objectiu defensar els drets dels ciutadans/anes de Vilanova i la Geltrú en totes aquelles actuacions de l'Ajuntament i dels organismes que en depenen.

Període de tramitació

Tot l'any, excepte el mes d'agost

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia a STA

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a l'adreça defensor@vilanova.cat

 

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica que invoqui un interès legítim relatiu a l'objecte de la queixa, sense restricció de cap mena.

Temps mitjà de resolució

Segons agenda

Procediment

Sol·licitar hora convinguda al Centre Cívic La Geltrú. L'Oficina de la Defensora de la Ciutadania està oberta de dilluns a divendres de 9.30 a 13 h i de dilluns a dijous de 16.30 a 19,30 h.

Prèvia cita, la Defensora us podrà atendre en horari convingut.


Horari vigent tot l'any menys el mes d'agost, durant el qual caldrà enviar un correu electrònic a l'adreça de la defensora ( defensor@vilanova.cat ), o lliurar un escrit a l'Oficina de Participació o fer la petició per l'Administració Oberta.

Observacions

Els assumptes que tracta són els relacionats amb l'Administració municipal, els assumptes de tracte rebut en organismes municipals o competència municipal, problemes de la ciutadania que tingui i faci referència a temes de competència municipal. No tracta temes en que no estigui implicat l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, problemes entre particulars o veïns, confilictes entre propietaris i llogaters i assumptes que pertoquen a altres administracions.

Documentació necessària

- Tota la documentació presentada serà pèr escrit

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Participació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració