La Defensora de la Ciutadania és una institució que té per objectiu defensar els drets dels ciutadans/anes de Vilanova i la Geltrú en totes aquelles actuacions de l'Ajuntament i dels organismes que en depenen.
Període de tramitacióTot l'any, excepte el mes d'agost
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia a STA | Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Per correu electrònic | Enviar un correu electrònic a l'adreça defensor@vilanova.cat |
Qualsevol persona física o jurídica que invoqui un interès legítim relatiu a l'objecte de la queixa, sense restricció de cap mena.
Segons agenda
Sol·licitar hora convinguda al Centre Cívic La Geltrú.
Horari vigent tot l'any menys el mes d'agost, durant el qual caldrà enviar un correu electrònic a l'adreça de la defensora ( defensor@vilanova.cat ), o lliurar un escrit a l'Oficina de Participació o fer la petició per l'Administració Oberta.
Els assumptes que tracta són els relacionats amb l'Administració municipal, els assumptes de tracte rebut en organismes municipals o competència municipal, problemes de la ciutadania que tingui i faci referència a temes de competència municipal. No tracta temes en que no estigui implicat l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, problemes entre particulars o veïns, confilictes entre propietaris i llogaters i assumptes que pertoquen a altres administracions.
- Tota la documentació presentada serà pèr escrit