Menú

Sol·licitud de mediació

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

A les ciutats moltes vegades es produeixen diferències i malentesos entre les persones i els col·lectius que dificulten la convivència.

La mediació és una eina útil que s'encarrega de fer del conflicte una oportunitat per avançar cap a l'acord i la millora de la convivència. La seva finalitat és facilitar que les parts implicades trobin la millor solució a la situació plantejada.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital

Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Impresos del tràmit

Procediment

Es pot sol·licitar de manera presencial, emplenant la sol·licitud i presentant-la a l'OAC. També des de l'Administració Oberta (web municipal).

Si es vol més informació es pot consultar via telefònica o per correu electrònic a mediacio@vilanova.cat

Observacions

Horaris del servei:
De dilluns a divendres de 9.30h a 14h
Dilluns i dimecres de 17h a 19 h
Telèfon: 93 814 76 13

Qui el pot demanar?

Les persones interessades i veïnes de Vilanova i la Geltrú

Temps mitjà de resolució

Segons cada cas

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Convivència
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració