Informació sobre recursos dels sistemes públics de protecció social i altres prestacions i serveis existents; orientació i assessorament de temes polivalents, a nivell comunitari i preventiu per fomentar l'autonomia dels ciutadans, tot atenent les seves situacions de necessitat.
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
Presencialment | A les oficines indicades |
Per telèfon | Trucant al 938 140 000 ext. 3420 |
Per correu electrònic | Enviant correu electrònic a la bústia ssocials@vilanova.cat |
La persona ha de residir i estar empadronada al municipi.
Persones empadronades i residents a Vilanova i la Geltrú.
La primera atenció a Serveis Socials acostuma a ser durant els 15 dies següents a la sol·licitud de visita.
Per la naturalesa del tràmit no es contempla
Cal demanar dia d'entrevista de forma presencial o telefònicament.
Servei municipal d'atenció personalitzada; és el primer contacte de l'usuari amb els serveis socials d'atenció primària.
La pertinent relacionada amb la situació que planteja.