Menú

Obres. Sol·licitud de Canvi de Titularitat d'una Llicència Urbanística

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT

Sol·licitud per a canviar la titularitat d'una llicència urbanística que es trobi en tràmit o sobre la que ja s'hagi dictat una resolució

 

Preu: Veure Ordenança Fiscal 10

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

veure apartat Procediment

Presencialment

Els obligats legals han de fer el tràmit de forma telemàtica. Consulteu els obligats legals aquí: Obligats legals 

Si no sou obligat legal, la tramitació serà preferenment telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Procediment. Tot i això, si no us es possible fer el tràmit telemàtic, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 2150 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a llicencies@vilanova.cat

 

 

Oficina de Llicències urbanístiques
Plaça de la Vila, 8 1r
Tel.: 938140000 (Ext. 2150)

Procediment

  1. Enviar correu electrònic a llicencies@vilanova.cat la sol·licitud de canvi de titularitat juntament amb el document que justifiqui la transmissió de la propietat del projecte i drets de la llicència
  2. Abonar l'autoliquidació que els serveis administratius de Llicències us enviaran per correu electrònic.
  3. Accedir al registre telemàtic a través del boto tramitar en línia, i penjar tota la documentació requerida, inclòs el justificant de pagament de l'autoliquidació.
  4. Cada document annexat podrà tenir una mida màxima de 12 Mb (consultar en el cas de documents de més grandària) 
  5. Els documents han de ser en format PDF. 
  6. Els obligats legals i les persones físiques que ho desitgin, hauran d'incloure en el moment de fer el registre d'entrada telemàtic, el correu electrònic de notificació, així com complimentar el consentiment per a notificacions electròniques
  7. Si cal aportar nova documentació o fer alguna esmena en la documentació aportada, s'enviarà el requeriment al sol·licitant o al seu representant.
  8. Per acord de la Junta de Govern Local o per Decret es resoldrà la sol·licitud

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

1 mes

Documentació necessària

  1. Sol·licitud demanant el canvi de la titularitat de la llicència urbanística, signat per l'actual i el nou titular de la llicència.
  2. Escriptura de compra-venda o document que justifiqui el canvi de titularitat.
  3. Autoliquidació de la taxa

Tràmits relacionats

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Espai públic
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració