Menú

Obres. Sol·licitud de Certificat de Llicències Urbanístiques

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitar una certificació sobre qualsevol tipus de dades de les llicències urbanístiques tramitades tant administratives com tècniques (dades dels interessats,  dates de concessió, obres sol·licitades en un emplaçament, superfícies construïdes, etc)

Preu: Veure Ordenança Fiscal 10 (art. 6, lletra j)

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia a STA

Els obligats legals han de fer el tràmit de forma telemàtica. Consulteu els obligats legals aquí: Obligats legals 

Si no sou obligat legal, la tramitació serà preferenment telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Procediment. Tot i això, si no us es possible fer el tràmit telemàtic, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 2150 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a llicencies@vilanova.cat

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

La tramitació serà preferenment de forma telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Servei de Tramitació Avançada.

Consulteu els Obligats legals en les tramitacions telemàtiques

Si no sou obligat legal, la tramitació serà preferenment telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Procediment. Tot i això, si no us es possible fer el tràmit telemàtic, es pot demanar Cita Concertada per a fer el tràmit de manera presencial.  Per a demanar la cita cal trucar al 938140000 extensió 2150 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores o bé enviar un correu electrònic a llicencies@vilanova.cat indicant la informació següent: nom i cognoms, DNI, telèfon mòbil, descripció i adreça de les obres

 

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
-Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

1 mes

Procediment

  1. Pagar la taxa de tramitació adminstrativa que us facilitarà el servei de Llicències
  2. Presentar sol·licitud per via telemàtica preferenment, amb de les dades requerides, exposant el motiu.
  3. Omplir i signar el formulari de Sol·licitud (veure impresos del tràmit”).  Cal incloure les dades personals i contingut del certificat que es demana.
  4. Fer el Registre d’Entrada telemàtic mitjançant el botó Tramitar, adjuntant el formulari de sol·licitud. Cal identificar-se amb signatura electrònica o amb IdCAT Mòbil.  
  5. Els documents poden ser en format pdf, jpg, jpeg, gif o png.  No s’admeten formats comprimits. No fragmenteu una unitat documental. 
  6. Cada document annexat pot tenir una mida màxima de 12 Mb. En el cas de documents de mida superior, caldrà presentar el document a través del serveiSTATransfer i afegir el justificant de la transferència al registre d'entrada telemàtic
  7. Els obligats legals i les persones físiques que ho desitgin, hauran de complimentar el consentiment de notificacions electròniques, on ha de figurar el correu electrònic de notificació.
  8. Un cop fet el registre d’entrada, en pocs dies, heu de rebre l’autoliquidació, la qual caldrà abonar segons les formes de pagament previstes. No es farà entrega del certificat si no s’ha abonat prèviament l’autoliquidació.  Cal presentar el justificant d’abonament per registre a: https://seuelectronica.vilanova.cat/tramits/detall?id=17682  

Documentació necessària

- Full de sol·licitud genèric

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Llicències, permisos i autoritzacions
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració