Menú

Obres. Sol·licitud de Certificat de Llicències Urbanístiques

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT

Sol·licitar una certificació sobre qualsevol tipus de dades de les llicències urbanístiques tramitades tant administratives com tècniques (dades dels interessats,  dates de concessió, obres sol·licitades en un emplaçament, superfícies construïdes, etc)

Preu: Veure Ordenança Fiscal 10 (art. 6, lletra j)

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Per a poder fer el tràmit telemàtic cal que abans, els serveis administratius de Llicències, us calculin la carta de pagament de la taxa del certificat. Per a fer el càlcul cal enviar l'imprés de Sol·licitud de Certificat Urbanístic omplert al correu electrònic llicencies@vilanova.cat.

Els serveis administratius de Llicències us enviaran al vostre correu electrònic la carta de pagament amb la taxa del certificat, que caldrà abonar abans de fer el tràmit telemàtic.

Un cop abonada, cal accedir al registre telemàtic a través del botó que figura a sota l'imprés de Sol·licitud de Certificat Urbanístic  omplert i signat i el justificant del pagament.

Cada document annexat podrà tenir una mida màxima de 100 Mb. Els documents poden ser en aquests formats:

  • Plànol: bmp,jpg,pdf,png,tif,xml,dwg
  • Projecte :bmp,jpg,pdf,png,tif,xml
  • Altra documentació: xls,xlsx,gif,jpeg,jpg,pdf,docx,doc
Presencialment

IMPORTANT:

La tramitació de qualsevol sol·licitud adreçada al servei de Llicències i Disciplina es farà preferenment de forma telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Servei de Tramitació Avançada.

Només en el cas que no us sigui possible fer-ho d'aquesta manera, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 2130 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça llicencies@vilanova.cat

Procediment

  1. Pagar la taxa de tramitació adminstrativa que us facilitarà el servei de Llicències
  2. Presentar sol·licitud per via telemàtica preferenment, amb de les dades requerides, exposant el motiu.

Observacions

IMPORTANT

EL REIAL DECRET 463/2020 DE 14 DE MARÇ, DE DECLARACIÓ DE L’ESTAT D’ALARMA, PREVEU LA SUSPENSIÓ I INTERRUPCIÓ DELS TERMINIS DE TRAMITACIÓ DE LES SOL·LICITUDS  QUE ES FACIN A LES ENTITATS DEL SECTOR PÚBLIC.  TAMBÉ SUSPÈN ELS TERMINIS PER A DUR A TERME LES OBRES, ESTABLERTS A LES HABILITACIONS MUNICIPALS (LLICÈNCIES I COMUNICACIONS PRÈVIES), FINS QUE PERDI VIGÈNCIA AQUEST REIAL DECRET I LES SEVES PRÒRROGUES.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
-Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

1 mes

Documentació necessària

- Full de sol·licitud genèric

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Llicències, permisos i autoritzacions
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració