Tramitació d'un canvi de domicili al Padró Municipal d'Habitants
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
Presencialment |
La tramitació és presencial amb cita concertada. Podeu sol·licitar cita concertada, enviant un correu electrònic a l'adreça atencio@vilanova.cat, indicant les següents dades: Nom i Cognoms, DNI, NIE o Passaport i telèfon de contacte, de la persona que sol·licita la cita. Si no disposeu de correu electrònic, podeu concertar cita trucant al telèfon 938140000, extensió 2750 de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h. Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8 Tel.: 010 / 938143900 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut |
Autorització expressa per a la delegació de tràmit:
En cas que la persona interessada no pugui personar-se a realitzar el tràmit caldrà aportar degudament signada l’autorització de tramitació, juntament amb els documents d'identificació personal originals i en vigor tant de la persona autoritzada com de l'autoritzant.
Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació corresponent
Si la persona interessada no pot personar-se a l'OAC caldrà presentar l'imprès d'autorització degudament emplenat i amb la documentació requerida, Original i en vigor
La persona interessada o autoritzada, el representant legal per als menors i/o incapacitats.
Immediat
Documentació relativa al domicili on es fa la inscripció al Padró:
Documentació relativa per a persones autoritzades:
En cas d'empadronar-se en un habitatge on ja hi consti alguna persona del nucli familiar empadronada, o no es disposi de documentació relativa a la titularitat del domicili, caldrà aportar la documentació següent:
Documentació d'identificació personal de totes les persones afectades pel tràmit: