Menú

Instal·lació de pancartes

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud per a la instal·lació de pancartes. Emplenar l'imprès de sol·licitud on consta el motiu, el text de la pancarta i els dies sol·licitats (màxim de 15 dies). Si cal tenir-la penjada més de 15 dies, caldrà sol·licitar-ne la renovació.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

15 dies abans de la col·locació

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica i la documentació requerida

Procediment

Presentació de la sol·licitud presencial o on line.

Comprovació de la documentació a la corresponent ponència municipal, i la posterior resolució del regidor

Observacions

Les persones interessades han de penjar i retirar les pancartes. La retirada ha de ser amb un màxim de 48 h després de l'últim dia d'autorització, i durant determinades Festes (Festa Major, Nadal, Carnaval o Fira de Novembre) es podran restringir aquestes autoritzacions.

Qui el pot demanar?

Només associacions de veïns, escoles, centres culturals i persones particulars, sempre que facin referència a actes culturals, esportius,...

Temps mitjà de resolució

1 setmana

Documentació necessària

- Sol·licitud de col·locació de pancartes.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Espai públic
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració