Menú

Sol·licitud de certificat de béns

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitar que l'Ajuntament certifiqui que l'interessat/ada figura o no en els padrons fiscals municipals

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Per Internet (en línia i amb sistema Vàlid). Per identificar-se cal certificat digital o idCAT Mòbil.

Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, pot adjuntar altres documents que consideri.

Si ha d’adjuntar un arxiu ha de ser en un dels següents formats: doc, docx, gif, jpeg, jpg, pdf, rar, xls, xlsx, zip
Mida màxima: 12MB

Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a recaptacio@vilanova.cat adjuntant e DNI o CIF escanejat de l'interessat.

 
Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat

Oficina de Recaptació
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (Ext. 2630)

Procediment

Aquest tràmit també es pot fer per internet a través de l'Administració Oberta, que és la plataforma en línia de l'Ajuntament. Per accedir-hi, cal tenir col.locat i configurat un certificat digital vàlid.

Observacions

L'Ajuntament no certifica si la persona és propietària o no d'un bé, sinó si apareix com a contribuent en els registres fiscals municipals

Qui el pot demanar?

La persona interessada

Temps mitjà de resolució

3 dies

Documentació necessària

DNI i imprès de sol·licitud de certificat

Impostos i taxes relacionats

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració