Menú

Sol·licitud de certificat d'activitats

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitar una certificació acreditativa per desenvolupar activitats econòmiques al municipi

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina de Gestió Tributària
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica i la documentació requerida: 

Carnet d'identitat o codi d'identificació fiscal si es tracta d'empreses i imprès de sol·licitud de certificat

Procediment

Presencialment, presentar la sol·licitud a l'Oficina de Gestió Tributària

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica i la documentació requerida:

Carnet d'identitat o codi d'identificació fiscal si es tracta d'empreses i imprès de sol·licitud de certificat

Observacions

L'Ajuntament no certifica si una persona fa l'activitat, sinó si figura en els padrons fiscals relatius a activitats

Qui el pot demanar?

La persona interessada

Temps mitjà de resolució

3 dies

Documentació necessària

Carnet d'identitat o codi d'identificació fiscal si es tracta d'empreses i imprès de sol·licitud de certificat

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració