Menú

Organització de festes majors als barris

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud d'organització de festes majors als barris

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

1 mes abans de la festa major del barri

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica

Procediment

Cal emplenar l'imprès de sol·licitud d'activitats a la via pública i presentar-lo adjuntant la documentació que s'especifica en l'apartat "Documentació necessària". Posteriorment serà necessari que la documentació sigui comprovada a la ponència d'activitats i la resolució del regidor.

Tramitació presencial o on line

Observacions

En el cas de cercaviles i/o amb foc, curses, o qualsevol acte que suposi circular per la via pública, cal que els organitzadors es posin en contacte amb la Regidoria de Serveis Viaris, la Policia Local i la Unitat de Serveis Municipals (USM) per a la demanda de les infraestructures. - Per a castells de foc: cal aportar les assegurances de responsabilitat civil, i si supera els 50kg de material pirotècnic, s'ha de sol.licitar a la Delegació de Govern

Qui el pot demanar?

Associacions de veïns

Temps mitjà de resolució

1 setmana

Documentació necessària

- Sol·licitud.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Festa
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració