Sol·licitud d'un nou tríptic d'un tribut de padró o la carta de pagament de qualsevol altre rebut, per poder anar a pagar a les entitats bancàries col·laboradores, o amb targeta a la caixa de l'Ajuntament o a l'OAC. Carta de pagament, tríptic o imprès de la liquidació són diferents noms que es donen al document que permet pagar un rebut al banc (entitats col·laboradores) o a l'Ajuntament. Més informació
Període de tramitacióMentre duri el període de pagament en voluntària d'aquell rebut
Termini de la sol·licitudAbans de la finalització del període de pagament del tribut corresponent
Com es pot tramitar: | |
---|---|
Presencialment | Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat |
Per correu electrònic | Enviar un correu electrònic a recaptacio@vilanova.cat adjuntant el DNI o CIF escanejat del titular de rebut. |
Carpeta Ciutadana | Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Qualsevol persona interessada
Immediat
Una vegada obtingut aquest document, cal adreçar-se al lloc escollit per fer efectiu el pagament. Aquest tràmit també es pot fer per internet a través de l'Administració Oberta, que és la plataforma de tramitació en línia de l'Ajuntament, podent-se fer el pagament en el mateix moment i per aquesta via. Per accedir-hi, cal tenir col.locat i configurat un certificat digital vàlid.
- Carnet d'identitat.