Menú

Carta de pagament d'un rebut

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud d'un nou tríptic d'un tribut de padró o la carta de pagament de qualsevol altre rebut, per poder anar a pagar a les entitats bancàries col·laboradores, o amb targeta a la caixa de l'Ajuntament o a l'OAC. Carta de pagament, tríptic o imprès de la liquidació són diferents noms que es donen al document que permet pagar un rebut al banc (entitats col·laboradores) o a l'Ajuntament. Més informació

Període de tramitació

Mentre duri el període de pagament en voluntària d'aquell rebut

Termini de la sol·licitud

Abans de la finalització del període de pagament del tribut corresponent

Com es pot tramitar:
Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat

Oficina de Recaptació
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (Ext. 2630)
Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a recaptacio@vilanova.cat adjuntant el DNI o CIF escanejat del titular de rebut.

 
Carpeta Ciutadana

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona interessada

Temps mitjà de resolució

Immediat

Procediment

Una vegada obtingut aquest document, cal adreçar-se al lloc escollit per fer efectiu el pagament. Aquest tràmit també es pot fer per internet a través de l'Administració Oberta, que és la plataforma de tramitació en línia de l'Ajuntament, podent-se fer el pagament en el mateix moment i per aquesta via. Per accedir-hi, cal tenir col.locat i configurat un certificat digital vàlid.

Documentació necessària

- Carnet d'identitat.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració