Menú

Carta de pagament d'un rebut

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud d'un nou tríptic d'un tribut de padró o la carta de pagament de qualsevol altre rebut, per poder anar a pagar a les entitats bancàries col·laboradores, o amb targeta a la caixa de l'Ajuntament o a l'OAC. Carta de pagament, tríptic o imprès de la liquidació són diferents noms que es donen al document que permet pagar un rebut al banc (entitats col·laboradores) o a l'Ajuntament. Més informació

Període de tramitació

Mentre duri el període de pagament en voluntària d'aquell rebut

Termini de la sol·licitud

Abans de la finalització del període de pagament del tribut corresponent

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Oficina de Recaptació
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (Ext. 2630)
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (requereix CIP o certificat digital)

Mitjançant la Carpeta Ciutadana

Cal disposar de Certificat digital o CIP

Procediment

Una vegada obtingut aquest document, cal adreçar-se al lloc escollit per fer efectiu el pagament. Aquest tràmit també es pot fer per internet a través de l'Administració Oberta, que és la plataforma de tramitació en línia de l'Ajuntament, podent-se fer el pagament en el mateix moment i per aquesta via. Per accedir-hi, cal tenir col.locat i configurat un certificat digital vàlid.

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona interessada

Temps mitjà de resolució

Immediat

Documentació necessària

- Carnet d'identitat.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració