Menú

Reserva d'estacionament per a persones amb disminució

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT

Sol·licitar una zona d'estacionament reservat per a persones amb disminució, que són titulars d'una targeta d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda, tant de la modalitat conductor/a i de la no conductor/a.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Cal emplenar la sol·licitud i adjuntar la documentació requerida.

Presencialment

IMPORTANT:

La tramitació es farà preferentment de forma telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Servei de Tramitació Avançada.

Només en el cas que no us sigui possible fer-ho d'aquesta manera, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 4090 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça mobilitat@vilanova.cat 

Oficina de Serveis Viaris i Mobilitat
Plaça de la Vila, 8 3r
08800 - Vilanova i la Geltrú
Tel. 938140000 extensió 4090

Procediment

Emplenar l'imprès de sol·licitud  presentar-lo telemàticament mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certifica digital o idCAT Mòbil. 

Cal emplenar la sol·licitud i adjuntar la documentació requerida.

Observacions

Cal indicar el número de la targeta d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda, de la qual s'és el titular. 

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona titular d'una targeta d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda (modalitat conductor/a i no conductor/a).
En cas que el titular de la targeta sigui menor d'edat, la persona que la representa legalment.

Temps mitjà de resolució

3 mesos

Silenci administratiu

D’acord amb el que estableix l’ article 50.1.a ) de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de les administracions públiques de Catalunya, i els articles 42.4 i 43.2 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es fa saber que el termini per resoldre i notificar és de 3 mesos a partir del dia de la sol·licitud, i una vegada transcorreguts els terminis aban esmentat, el silenci serà negatiu.

Negatiu

Documentació necessària

- Targeta d'aparcament per a minusvàlid (Generalitat).

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Transport públic i mobilitat
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració