Menú

Què fer si... Tinc problemes amb el "Servei de Tramitació Avançada"

El Servei de Tramitació Avançada és la plataforma principal de tramitació municipal.

El Servei de Tramitació Avançada incorpora mecanismes d'identificació i signatura digitals. Aquests mecanismes són força sensibles al tipus de navegador, de sistema operatiu i altres condicions de l'equip on es vol tramitar. Recollim aquí una sèrie de preguntes i respostes per ajudar a realitzar la tramitació, amb el mínim de problemes:

 

Quins són els requisits bàsics?

A grans trets, cal disposar d'un ordinador amb:

  • Certificat digital
  • Sistema operatiu Windows
  • Navegador Chrome, Firefox, Internet Explorer o Edge
  • Java

 

Què puc fer per comprovar si tinc el PC ben configurat?

Vés a la pàgina: https://aoberta.vilanova.cat/sta/pages/utils/checkClient.jsp?urlBack=NO

Ens indica quins són els requisits mínims (navegador, versió de Java, sistema operatiu)  i ens mostra informació necessària pel servei tècnic, en cas de problemes.

 

Què passa si, en intentar tramitar, apareix el missatge "Error: Es requereix un certificat vàlid"?

Consulta el document: 001 - Error: "Es requereix un certificat vàlid".

 

Què faig si, en intentar tramitar, el navegador es queda esperant i no carrega la pàgina o apareixen altres errors?

Consulta el document: 002 - Altres errors.

 

Què haig de fer per actuar com a representant, en un tràmit?

Consulta el document: 003 - Representació.

 

Què passa si tinc un ordinador Mac?

Tot i que l'Ajuntament no dóna suport a la tramitació sobre ordinadors Mac, en teoria és possible. Consulta el document: Ajudes a la Tramitació 04 - Ús dels ordinadors Mac amb navegador Safari.

 

Què faig si m'apareix el formulari, però tinc altres errors en el procés d'introduir les dades i/o signar els documents?

Consulta el document: 005 - Errors durant la introducció de dades o la firma.

 

Nota: no s'ha de confondre el Servei de Tramitació Avançada amb els d'Administració Oberta i Carpeta Ciutadana. Si el problema d'accés és per a aquests altres serveis, podem consultar la fitxa: Com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana).

Què fer si... Tinc problemes amb el "Servei de Tramitació Avançada"
  • Tramitable presencialment
  • Tramitable telefònicament
  • Tramitable per correu electrònic
  • Tramitable per altres mitjans (correu postal, SMS,...)
  • Tramitació en linia amb identificació digital
  • Tramitació en linia sense identificació digital
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració