Menú

Presentació de consultes, alertes, vulneracions i/o suggeriments sobre Ètica i Bon Govern

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Podran presentar sol·licitud davant la Comissió d’Ètica i Bon Govern qualsevol ciutadà o ciutadana o bé qualsevol integrant de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

A través d'aquest tràmit podreu notificar si heu detectat alguna mala praxi, si considereu que s’ha vulnerat algun dels principis ètics o de conducta que es recullen en l’esmentat codi o bé si voleu fer alguna consulta o suggeriment entorn el contingut del codi d'Ètica i Bon Govern de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Sense necessitat de certificat digital o idCAT Mòbil.

Per correu electrònic rsc@vilanova.cat 
Per telèfon

A través del tel. 93 814 00 00 ext. 2566

Presencialment

-Presentant sol·licitud a l'Oficina d'Atenció Ciutadana utilitzant l'imprés del tràmit que trobareu en aquesta mateixa pàgina

-Demanant cita prèvia a través del telèfon 93 814 00 00 ext.2566

Procediment

Veure a documents relacionats del tràmit

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.

Temps mitjà de resolució

Màxim 45 dies naturals des de la comunicació

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Govern obert
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració