Menú

Presentació de consultes, queixes i/o suggeriments sobre el Codi d'Ètica i Bon Govern

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Podran presentar sol·licitud davant la Comissió d’Ètica i Bon Govern qualsevol ciutadà o ciutadana o bé qualsevol integrant de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que consideri que s’ha vulnerat alguns dels principis ètics o de conducta que es recullen en l’esmentat codi o bé que vulgui fer alguna consulta o suggeriment sobre el codi d'Ètica i Bon Govern

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Per correu electrònic rsc@vilanova.cat 
Per telèfon Caldrà concertar hora a través del
tel. 93 814 00 00 ext. 1066
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital

Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Procediment

Veure a documents relacionats del tràmit

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Màxim 45 dies naturals

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Govern obert
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració