El servei e-NOTUM del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) és un sistema que permet a la ciutadania, les empreses i les entitats rebre les notificacions oficials de les administracions públiques catalanes (i en aquest cas concret, de l'Ajuntament) per mitjans electrònics, amb totes les garanties legals.
Aquest tipus de notificació substitueix la que es realitza en format paper. És un sistema àgil, fàcil i més econòmic.
Les persones jurídiques (empreses i entitats) són obligades per llei a rebre les notificacions electròniques.
La ciutadania, però, hi ha de donar la seva autorització mitjançant aquest tràmit. En donar-se d'alta, la persona accepta que l'Ajuntament li notifiqui electrònicament els tràmits i comunicats que tingui configurats amb aquest servei.
La persona a qui es notifica rebrà un avís de notificació a través del correu electrònic o SMS al mòbil. Amb aquest avís podrà accedir ràpidament a les seves notificacions.
El funcionament del servei de Notificació electrònica es troba regulat a l'Ordenança municipal d'Administració Electrònica (títol IV, capítol III).